piątek, 24 lutego 2017

Psia Szafa - Akcesoria Spacerowe :D

A u nas kolejna część z serii Psia Szafa :D
Tym razem zapraszam na post o akcesoriach spacerowych :D





Jak na maniaka przystało mam kilka obroży, smyczy oraz szelek :P Pomyśleć że prawie wszystkie te rzeczy uzbierałam przez ostatni rok :P

Obroże:



1 Rogz xl  wzorek Viva - jedyna obroża w naszej kolekcji jaką ma młoda po Kali :)

2 Red Dingo M  - obecnie noszona rzadko wole młodą w szerszych obrożach :)

3 Hurtta Lifeguard - Dobrze znana firka każdemu maniakowi :P Ma mega odblask, widać go z daleka i ten kolor <3  Dorwana na wspólnym zamówieniu w zeszłym roku :D

4 Haulando - Mój urodzinowy prezent :D Pandy i różowy polarek minky  klamra z blokadą  <3

5 Obroża z chińczyka - Pierwszy półzacisk Pandy aktualnie obroża do zadań specjalnych :P

6 & 7 Efekt mojej nudy :P Ukochany wzorek w pandy i wzorek w śnieżynki poszyte różowym polarkiem minky :D

8 Superdog Frisbee - Nie wypadało nam nie mieć obroży z tym wzorkiem :P W końcu frisbee to sens życia młodej :D

9 Kudłaty Art - Moje ukochane owieczki :D W jedynym słusznym kolorze :D

Zdecydowanie preferuje półzaciski choć jak widać w naszej kolekcji są  również zatrzaski :)


Smycze :D

Klasyczne:


1 Lekko przerobiona smycz z biedronki - 2,5m 20mm czarna odblaskowa pasuje do wszystkiego :D

2. Ani One - 2m 15mm w jedynym słusznym kolorze :P Moja ukochana smycz używana do wszystkiego bo mega wygodna :D

3.Krótka gumowana :) ok 1,2m 20mm  zdecydowanie w końcu muszę kupić sobie dłuższą bo przez to że ma tylko 1,2m używamy jej rzadko :)

Automatyczne:


1 Zoofari - 7m linkowa smycz kupiona dawno temu w lidlu :) Kupiona dla Kali z myślą o wyjazdach nad morze :) Mimo upływu lat działa bez zarzutu :D 

2. Flexi classic 2 na lince - Mam ją już 7 czy 8 lat :P Do póki nie zaczęłam jej używać na młodej była w stanie idealnym, aktualnie zaczyna się zacinać także niedługo czeka nas zakup nowej :P

Szelki:


1 Julius k9 power - Szelki w rozmiarze 0 po Kali :) Mimo upływu lat nadal świetnie się spisują jedyne co im dolega to zblaknięcie rączki :P Używamy ich na "brudne" spacery :)

2 "Julius k9" by China :P Mamy je od stycznia na pierwszy rzut oka jakoś wybitnie nie różnią się od oryginałów :) Używamy ich niemal codziennie, nie mam do nich żadnych zastrzeżeń :) 


3 Guardy Dog Style - Kolejne szelki po Kali :) Mimo upływu lat są jak nowe :D

4 Norwegi Superdog - Prezent na gwiazdkę od rodzinki :)

 Kubraczki:


1. Derka z netto -  Podszyta polarkiem do tego ma wypełnienie watoliną :P Mega nam się przydała przy ostrych mrozach kiedy młoda pod ziębiła sobie pęcheż :) 

2. Moje małe dzieło, maniackie spełnienie :P

3. Adidog - koszulka zamówiona z aliexpress, nie mogłam się oprzeć jak ją zobaczyłam :P 

Różności spacerowe:


1. Mały plecak z decathlonu bo nie lubie nerek :P 

2 Saszetka na smaczki z trixie.

3 Chustka w jedyny słuszny wzorek :P

4 Kliker z trixie, ma już 8lat i dalej miewa się świetnie :P

5 Kaganiec no name - Młoda nie miała jeszcze "przyjemności" go nosić, kupiony z myślą o przejazdach pociągiem :P 


No i to by było na tyle :P Oczywiście parę rzeczy na fotkach zabrakło bo albo o nich zpomniałam albo nie chciało mi się ich szukać :P

7 komentarzy:

  1. Świetna kolekcja :)
    Pozdrawiamy M&B

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych rzeczy macie :D Obróżka w pandy <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kaganiec to chybe Trixie, mam taki sam, z tym, że wzięłam czarny, stwierdzając, że groźniej wygląda i może podziała jako straszak na samozwańczych miłośników wszystkich piesków świata. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Obróżki z pandami wymiatają. No i mamy ten sam plecak z decathlonu tylko wersję granatową. Jest idealny na dłuższe wyprawy :D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas: Biscuit life

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż jako jedyny właściwy kolor i Pandy jako jedyny właściwy wzorek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo... Śliczna kolekcja!

    Pozdrawiamy!
    Fantastyczny-psi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie kupione te chińskie "juliusy"? W takim stacjonarnym chinolu czy internetowym?

    OdpowiedzUsuń