niedziela, 12 lutego 2017

JW DARWIN THE FROG

Żabka wpadła mi w oko już jakiś czas temu ale jakoś nie było okazji by ja kupić :D
Akurat niedawno znajome robiły wspólne zamówienie więc skorzystałam z okazji i ją wzięłam :P



Wybrałam rozmiar S bo młoda woli mniejsze piłki a rozstrzał między S a M jest ogromny.
Wykonana jest miękkiej gumy, odbija się w nieprzewidywalny kierunek i ma piszczałkę czyli krótko mówiąc ideał dla Pandy :P  


Nie powiem trochę się zawiodłam już po pierwszym aporcie na piłce były ślady zębów 


po 3 zaczęła się odklejać piszczałka 


i porobiło się sporo dziurek chociaż młoda normalnie nie niszczy zabawek :( 


Nawet nie chce wiedzieć jak żaba wyglądałaby gdyby młoda dostała by ją do samodzielnej zabawy :( 
Jeśli dzidzi o plusy to
+ miękka 
+ odbija się w nieprzewidywalną stronę
+ piszczy
+ nie kosztuje milionów monet
+ i co tu dużo gadać jest śliczna :P

minusy
- bardzo szybko porobiły się dziurki
- piszczałka wypadła na amen

Nasza ocena 3/6


Panda zakochana więc w przyszłości zainwestuje w kolejną tym razem rozmiar większą :P 

Ktoś z was ma żabę? Jak u was z wytrzymałością? 

3 komentarze:

  1. Ja mam żabę rozmiar L (zieloną) Kupiłam ją jakoś w sierpniu na toys4dogs. U nas się bardzo dobrze sprawdza. Byłam ciekawa jak zabawka zachowuje się w wodzie. Kiedy ją wrzuciłam nie utonęła. To dla nas ogromny plus, ponieważ mój lubi aportować w wodzie. Teraz zastanawiam się czy dobrze zrobiłam wybierając ten rozmiar. Jest dość duża, a na początku myślałam, że za duża. Jakoś się do niej przyzwyczaiłam. Podoba mi się jej "inny" dźwięk piszczałki. Nie jest taki jak inne. Jeśli chodzi o wytrzymałość to ma kilka maleńki kropeczek (ślady zębów), ale mniej widoczne niż na waszym 3 zdj z wpisu. Piszczałka też się trzyma i nie wypadła choć sunia została kilka razy z piłka sam na sam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie mieliśmy pecha :( Trudno może następnym razem trafi się mocniejsza :P

      Usuń
    2. Może jeśli jest większy rozmiar to zabawka jest bardziej trwała :D

      Usuń