czwartek, 11 sierpnia 2016

Psiapteczka

Niedługo wyjeżdżamy na wakacje więc stwierdziłam że wypada w końcu przejrzeć apteczki samochodowe i przy okazji skompletować apteczkę dla Pandy coby wsio mieć  w jednym miejscu :P 
Apteczka została zaakceptowana przez naszą ukochaną panią weterynarz :D 






Mając Kale nie odczuwałam potrzeby posiadania apteczki specjalnie dla niej ponieważ mamy dużą apteczkę domową :D Przy takim wariacie jak Panda mała podręczna apteczka wydaje sie niezbędna :P


Wykorzystałam pudło ze starej apteczki samochodowej, było już stare i brzydkie więc je trochę upiększyłam i przy okazji przesadziłam z brokatem :P 

Przejdźmy do zawartości :P 



Kompres na rany
Bandaż 5cmx4m 
Bandaż elastyczny 8cmx4m
Bandaż z opatrunkiem
Opatrunek w spreyu 


Dermatol
Sól fizjologiczna
Igły 
Strzykawki
Plaster w rolce
Nożyczki



Rękawiczki
Pandełowe wapno
Termometr
Pyralgina
Nifuroksazyd
Kleszczołapki

Do psiapteczki nie załapał się rivanol niestety się nie zmieścił :P Dlatego powędrował do samochodowej :P  

2 komentarze:

  1. Przyda nam się ten post. :) Dziekujemy. :D Na smierc zapomnialam o apteczce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyda nam się ten post. :) Dziekujemy. :D Na smierc zapomnialam o apteczce!

    OdpowiedzUsuń