wtorek, 2 stycznia 2018

Projekt 62!

Projekt 62 czyli nasze plany na najbliższe 2 miesiące :D 





O projekcie można poczytać TUTAJ 


Jako że mam ogromny problem z regularnoscią stwierdziłam że projekt jest ideolo dla nas :P 

Nasze cele:


PANDA

1.ZGUBIENIE NADMIARU CIAŁKA
Tak, tak dobrze widzicie z mojego słodkiego misiaka zrobił się kawał niedźwiedzia :/ 
Zmiana pracy, nieregularne treningi i nadmiar miłości mojego tatusia zrobiło swoje :( 
Akurat z ten cel będziemy kontynuować dłużej niż 62dni bo do uzyskania zadowalającego efektu :) 
Nasz cel 14kg waga aktualna 19kg...  

2. SAMOKONTROLA
Kolejny problemik :P Bo Panda chce już, teraz, natentychmiast :D 

3. NAUKA SZTUCZEK
Temat który w wychowaniu Pandy w sumie mega olałam :) Młoda umie tylko praktyczne komendy niezbędne w życiu codziennym i sportowym także pora to zmienić :D 

4. REGULARNE TRENINGI FRISBEE I AGILITY
O ile treningi agi mamy w miarę regularne to o ile chodzi o fri jesteśmy w czarnej d**pie :/ 

5. ZABRANIE SIĘ ZA FRISTAJL
Tiaa gdy startowałam na  majowych LP w Poznaniu obiecałam sobie że za rok wracam tam i robie fristajl :P Na chwile obecna wygląda na to że nasz występ będzie się składał wyłącznie z overów :D 

JA

1. REGULARNE TRENINGI I SPACERY Z PANDĄ

2. MNIEJ GADANIA WIĘCEJ PRACY 
Mam straszny problem z gadaniem do młodej :/ W czasie treningów niemal co chwile coś do niej gadam

3. PROWADZENIA DZIENNICZKA TRENINGOWEGO
Podejście numero milion pińcet sto dziewięcet

4. REGULARNE PROWADZENIE BLOGA
Jak widać do tej pory średnio mi to wychodziło :P

5. BIEGANIE
Pewna mądra osoba powiedziała mi kiedyś że jeśli wymagam czegoś od psa to powinnam tez wymagać od siebie :) Bo to w końcu nie jest fer że pies daje z siebie na treningach wszystko a my tak właściwie nic :) Także wybrałam bieganie które przyda mi się na agi :P 





Posty mam zamiar wypuszczać raz w tygodniu także trzymajcie kciuki! :D 

2 komentarze: