środa, 24 maja 2017

Karma Belcando Finest GRAIN FREE- SALMON


Zapraszamy na recenzje karmy Belcando :D



Pod koniec marca przyszła do nas karma wygrana w wiosennym konkursie :D Dzięki uprzejmości Belcando mogliśmy zmienić rodzaj karmy ze względu na alergie Pandy :) 

Belcando Finest GF Salmon to karma bezzbożowa oparta na łososiu nie ma w składzie ani grama czegololwiek z kurczaka więc jest ideolo dla alergików :D


Skład jest super nie mam nic do zarzucenia :D Cieszy mnie dodatek ziółek :P

Świeży łosoś (30%); amarantus (16,5%); skrobia ziemniaczana; mąka grochowa; mączka z łososia(8,5%); mączka rybna z ryb morskich(7,5%); morski zooplankton(kryl 4,5%);olej z łososia(2,5%); oleje roślinne (palmowy, kokosowy); ekspeler z pestek winogron; drożdże browarnicze suszone (2,5%); suszone strąki chleba świętojańskiego; suszona pulpa buraczana, odcukrzona; łosoś hydrolizowany; nasiona szałwii; fosforan diwapniowy; chlorek sodu; chlorek potasu; suszone zioła (razem: 0,2%: liście pokrzywy, korzeń goryczki (gencjany), centuria, rumianek, koper włoski, kminek, jemioła, krwawnik pospolity, jeżyna); juka kalifornijska
Analiza: białko ogólne 25,5 %, tłuszcz surowy 15%, włókno surowe 3,4%, popiół surowy 7%, wilgotność 10%, wapń 1,2%, fosfor 0,9%, sód 0,3% 

Dawkowanie to jest nieco większe niż przy bricie 190g/15kg (brit 170g) młoda nie była zjeść pełnej porcji :P Na początku więc dostawała 150g lecz związku z ograniczeniem ruchu (cieczka) i tragiczna pogodą szybko zaczęła mi tyć więc musiałam obciąć dawkę o jeszcze trochę :P 

Przy dawkowaniu z opakowania worek 4kg powinien starczyć nam na około 21dni, jako że karma jest syta i dość ostro okroiłam młodej dawkę + co jakiś czas na kolacje Panda dostaje mokre karma starczyła nam na prawie 2 miesiące :P 

Karma ma malusie granulki więc raczej nadaje sie dla mniejszych psiaków i średnich jeśli nie wciągają karmy jak odkurzacz :P Panda jest z tych co wolą małe granule i wolne zjadanie :P 
Dostaliśmy też próbki wersji ocean i lamb  więc mogę wam przedstawić wielkość granulek :D 



wsie granulki razem plus brit care medium na końcu rządka dla porównania :P 


Jak widać salmon i lamb są nieco mniejsze niż brit :P Granule ocean są ogromne ideolo dla psów które łykają i nie gryzą karmy :D  Gdy podsunęłam ocean młodej, jej wzrok mówił: 
"Mami pogięło cię? Ja mam to zjeść?" 

Jeżeli chodzi o smakowitość to mimo walenia rybą i krylem (młoda za nim nie przepada :P ) Panda wcinała karme aż jej się uszy trzęsły :D Porcja znikała raz dwa :D 






Nie zauważyłam żadnych objawów alergii prócz delikatnego łzawienia ale to jest pikuś :P futerko mega lśniące i mięciutkie :D Kupale nieco mniejsze niż na bricie w ilości jak zwykle (czyt. 1) :P Jest syta więc można dawać jej mniej :D Średnio sie sprawdza jako nagroda na dworze przez wielkość granulek za to do kuli smakuli jest ideolo :D 


+ Razem z karmą dostaliśmy super składane krzesełko :D 




Które pojechało z nami na LP Poznań :D Osobiście nie miałam okazji go dobrze przetestować ale według taty który z nami był jest mega wygodne :D 

Według naszej Pandziej oceny dajemy 6/6 :P 

Zdecydowanie karma jeszcze zagości w misce Pandy :D Możecie ja kupić tutaj

3 komentarze:

  1. Super ta karma, dobrze że Pandzie smakowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna karma, fajny test - wszystko fajne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszeńkę zaniepokoiło mnie "łzawienie", ale skoro nie ma powodów do obaw jestem spokojniejsza !

    OdpowiedzUsuń